HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Gergely pápa mondjon le!

2008.02.03. 13:01 Laczos (törölt)

A történet még tavaly tavasszal kezdődött. Az egyik mozilátogatás alkalmával vettem 4db MVK vonaljegyet, mert tudtam, hogy két motorkiállítás is lesz Miskolcon és ahogy megterveztem az útvonalat, kijött, hogy ennyi elég lesz. El is mentem a két kiállításra, de megmaradt két jegy. Az elsőre egy ismerősömmel mentem, aki kiállító volt, így csak visszafelé kellett egy jegy, a második után lesétáltam az állomásig (már féltávnál tudtam, hogy nem volt jó döntés, de nem nagyon válogathattam).
A héten került elő a két jegy és elkezdtem gondolkozni, mit kezdhetek vele. MVK-bérletem van, nem használom fel őket. Na, majd elajándékozom valakinek. Eltettem a fiókba, majd mikor pénteken fenn jártam indexet beíratni, eszembe jutott, hogy nem jó ám akármeddig a jegy, így ki kellene deríteni, mikor jár le, mert ha lejárt, kinek adnám oda?
Odamentem a jegypénztárhoz és megkérdeztem. Azt a választ kaptam, hogy február utolsó napjáig. Megköszöntem, majd eszembe jutott, hogy ez teljesen felesleges volt, mert a jegyen is rajta van. Na, mindegy. Meg is kerestem a jegyeket és elcsodálkoztam. Azokon ugyanis az "Érvényesség vége" felirat mellett február 28. szerepelt. Márpedig az éven február 29 napos. Hát igen, ilyen nehézségekkel jár a szökőév...
XIII. Gergely pápa meg mondjon le, mert 1582-ben elfogadtam a Gergely-naptárt. Miért kellett neki ilyenekkel megzavarni szegény becsületes MVK-dolgozókat?

2 komment

Címkék: miskolc jegy mvk szökőév

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr24323119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metalboy 2008.02.03. 16:07:18

Na most szerinted tavaly tudták hogy ezen az éven szökőév lessz??? én is csak most tudtam meg hogy olvastam a bejegyzést. Meg egyébként is MKV.nál ilyen apró dolgokra nem adnak...

Dizzy_P 2008.02.03. 21:24:55

Én meg spec azt sem tudtam, hogy a szökőév a rövidebb, vagy a hosszabb.:P
süti beállítások módosítása