HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Mi is a rally lényege?

2008.05.20. 12:26 Dizzy_P

Nem régiben került megrendezésre a 15. Miskolc rally. Rally fanatikus ként ez kötelező program volt nekem. Bevallom, én nem annyira élvezem már ezt a mai magyar rallyt, elég lapos már a verseny, meg voltam már egy jópár futamon, és kicsit már unom. De megszokásból még eljárok, és el is fogok még sokáig. Viszont a nézőkön még most is jókat lehet mulatni. A mostani Miskolc rally fő poénját néhány hiperpigmentált egyén okozta. Nem nagyon örültem, hogy ott vannak, mert nem szeretem őket, és akkor most még finoman fogalmaztam, de tudtak olyat mondani, amin nagyot nevettem. Először elkezdtek alapozni azzal, hogy bonyolult matematikai műveleteket hajtottak végre. Pl.:
- Ha egy autó 100 kilométeren 100 kilométert eszik...( Ez amúgy általában így szokott lenni.)
Aztán rájött, hogy ezt nem pont így akarta, javított is:
- Ha egy autó 100 kilométeren 100 litert eszik, akkor mennyit eszik 160 kilóméteren?
-????????
A haverja nem tudta a választ, de azért még csavart a kérdésen:
-Ha egy autó 100 kilométeren 100 litert eszik, akkor mennyit eszik 1600 kilóméteren?
-Őőőőőőőőőőőő...1750 litert!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem is vártam mást...
Aztán elkezdődött a verseny. Néztek nagyokat, mert nem nagyon láttak még autót így menni. Aztán az egyik versenyző végre megcifrázta úgy rendesen a kanyart, és ők rájöttek, hogy miről szól ez az egész rally.
-Azta de jól ment! Láttad? Dikkkk!!! Heeeeeeee!!!
-Jáj de sukár volt!!!!!!!!!!
-De hát itt a gyorsaság is számít Gázsi!!!
-??????
Hát igen, a rally már csak ilyen hülye sport, ahol a gyorsaság is számít. A fene sem gondolta volna...

2 komment

Címkék: miskolc rally

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr86478322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.05.22. 14:24:52

egyszer voltam egy futamon, nem tudom, hol, néhány éve, és miután elhúzott az első autó mellettem, úgy éreztem, hogy már akkor is megérte, ha több autó nem is jön... :)

Laczos (törölt) · http://napihulyeseg.blog.hu 2008.05.27. 21:41:53

Engem eddig egyszer sikerült elcibálni ralira, ott az első autó után úgy éreztem, hogy jöhetne még több is, mert ebből nem sokat láttam... :-P
süti beállítások módosítása