HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Indexelni kell

2008.04.08. 21:50 Dizzy_P

Az egyetemen mindig történik valami mulatságos dolog. Lehet, hogy gyakrabban kéne bejárni, és akkor ez a blog is jobban pörögne. De ez most lényegtelen, hogy én mennyit vagyok ott. Még ilyen ritka látogatásom során is látok azért vicces dolgokat. Ma például gyakorlatról hazafelé láttam valami olyat, ami nem is biztos, hogy úgy volt, ahogy én gondolom, sőt szinte biztos, hogy nem az volt, amenik látszott, de azért rögtön jó kedvem lett. Előttem még az Egyetemváros területén egy idősebb úr ment. Gondolom tanár lehett, mert diáknak a kb. 60 életévével már nem annyira volt hihető. De itt az ilyet sosem lehet tudni...Na mindegy. Ment előttem a járdán, és egy kereszteződéshez értünk. Ő, ahogy kell a kezével jelzett, hogy balra kanyarodik, tehát indexelt. Én már ezen meglepődtem, mert gyalog a járdán nem nagyon szokott ilyet csinálni az ember, még ha kereszteződés is jön, akkor sem. Na dehogy balra indexelés után jobbra kanyarodjon...

1 komment

Címkék: egyetem miskolc

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr78417557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hanvay Szilárd 2008.05.02. 15:26:22

Miskolci Egyetem laissez faire.
süti beállítások módosítása