HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Mindig csak előre

2008.04.01. 15:05 Dizzy_P

Vasárnap megnéztem a MotoGP-t. Vagyis pontosabban a 125 ccm, a 250 ccm és a MotoGP küzdelmeit.A 125-ösök futama után eléggé el voltam kenődva, mivel Talmácsi már a verseny elején kiesett, de úgy gondoltam, hogy azért megnézem a 250-esek futamát is. Megérte... Tóth Imre, a másik "nagy magyar motorversenyző", hozott egy kis jókedvet. Most nem akarok Imi kvalitásairól beszélni, annyi elég, hogy szerintem nem épp a legtehetségesebb versenyző, és még finoman fogalmaztam. Ezt az elgondolást erősítette bennem az egyik futam előtti megjegyzés is, amit a kommentátor idézett a csapat egyik emberétől:

"Egész pénteken teszteltünk, mert új a motor, és még nem tudjuk, hogy merre kell menni."

Hát mondjuk ez elég nagy baj. Az ilyen fajta motorversenyeken főleg nagy hiba. Sose jó, ha nem tudjuk, merre kell menni, de itt ez főleg ciki. És így már értem is, hogy Imre miért tart ott, ahol most van. De én kész vagyok megoldani a problémájukat. Havi 1millió forintért megmondom nekik, hogy lehetőleg a pályán mennjenk, és mindig csak előre. Ez a legfontosabb.

Szólj hozzá!

Címkék: motogp tóthimre

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr2406648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása