HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Az évtized üzlete

2008.03.17. 20:48 Laczos (törölt)

Ma este békésen ültem itt, a számítógép előtt, cikket írtam és közben ment a TV a hátam mögött. A Híradót hallgatni is tudom, annak aztán mindegy és így még a munkámmal is haladok. Aztán hirtelen olyat hallottam, hogy majdnem hanyattestem a székkel. A C betűvel kezdődő hárombetűs magyar üzletlánc (igen, így hirdetik, de többet nem mondok róla, mert nem fizeti ki nekem senki a reklámot) egyik reklámfilmjében hallottam az év ajánlatát. A reklámfilm letölthető az alábbi címről:
A film végén az alábbi szöveg hangzik el (a számokat is betűkkel írom, mert ez a lényeg): "Most a ***-ban a nulla egész hetvenöt tized literes T***ey (ezt a céget sem reklámozom ingyen) alkoholmentes pezsgő csak hétszázötvenkilnc forint".
Számoltam egy kicsit. Nulla egész, ezzel nem sokat tudok kezdeni. Hetvenöt tized? Az annyi, mint 7,5 liter. Jó, jó alkoholmentes, de 7,5 liter pezsgő még alkoholmentesből is nagyon megéri 759 Ft-ért. Megvan az évtized üzlete! Rohamra, emberek! Mindenki menjen a boltba pezsgőért!

Szólj hozzá!

Címkék: reklám pezsgő cba

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr67385219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása