HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Európa itt épül

2008.02.16. 20:24 Dizzy_P

Újra itt vagyok. Kb egy hete nem írtam. Ennek egyik oka, hogy nincs internetem még Miskolcon, és még a következő hét elején sem lesz. A másik ok, hogy olyan hét áll mögöttem, hogy ha akartam volna sem tudtam volna foglalkozni a bloggal. Egy kicsit durvára sikerültek a félév első napjai az egyetemen. Volt minden: dinom-dánom, fisi-fosi, hugyi-bugyi, ahogy egy igazi bulis héten kell. Lehet, hogy találkoztam poénos dolgokkal, de nem nagyon fogtam fel őket... Viszont tegnap olyat láttam, amit meg kell említenem.
Egy egyetemi kirándulás keretében eljutottam a paksi atomerőműbe, és Dunaújvárosba. Az erőműbe is voltak roppant érdekes dolgok, de nem vihettem be se fényképezőgépet, se mobiltelefont, így sajnos azokat nem tudtam megörökíteni. Talán  azokról majd egy bejegyzésben egyszerre számolok be. De Sztálingrád (Dunaújváros) kárpótolt ezen a téren. Amint leszáltam a buszról, ez a kép fogadott:






















A kép mobillal lett csinálva...mint mindig...és ezért nem a legjobb minőségű, a két oldalán lemaradt 1-2 méter, de a lényeg látszik: Európa itt épül, kb egy olyan 6*6 méter területű részen. De jó nekünk! Mi magyarok még ezt is tudjuk! Annyira furdal a kiváncsiság, hogy vajon mi lesz ez, mert a tábla majdnem akkora, mint maga az építkezés, ami amúgy még nagyon az elején jár. De ki tudja, lehet, hogy még a csodájára járunk egyszer...

2 komment

Címkék: építkezés dunaújváros

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr95342019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metalboy 2008.02.17. 00:21:25

Látod sok jó dolog kis helyen is elfér... Egyébbként majd később (mondjuk jövőre - aterület nagyságát és a magyar építkezések gyorsaságát figyelembevéve) vissza kell menni ozt megnézni. Szerintem lásnak vagy két métert végig osz importálnak oda egy darab Európát. :D De lehet hogy csak a szenyvícső repedt meg....

Laczos (törölt) · http://napihulyeseg.blog.hu 2008.02.26. 18:48:43

Ennek volt egy még szebb változata a bodrogkeresztúri hulladékudvar építkezésén hónapokig kitéve. Csak mindig elfelejtettem magammal vinni a fényképezőgépet...
süti beállítások módosítása