A felirat elolvasása és értelmezése - na jó, csak az értelmezésre vonatkozó kísérlet - után átvonultam a lakókocsi túloldalára. Ott is volt látnivaló.
Azt mindannyian tudjuk, hogy kis hazánkban nem egészen optimális a közbiztonság. Ez a lakókocsi pedig alá van bakolva, csatlakozik a hálózati áramra, így elég nehéz elmozdítani. Ráadásul nem biztos, hogy egy jól képzett piacoló nem áll a helyére kora reggel, ezzel lehetetlenné téve az áramvételezést a kiépített helyről. Tehát célszerű, ha a lakókocsi a helyén marad, nem hozzák-viszik minden nap.
Mit eredményez ez a kettő együtt? Zárakat, lakatokat. Mivel itthon vagyunk, sokat. Van is választék bőven, nézzétek csak!
Való igaz, nem bízott semmit a véletlenre, aki ezt kitalálta. Ha van zár, az a biztos. De mennyi is?
Egy az ajtó tetején.
Egy az ajtón, ez gyári. Ez eddig kettő.
Egy az ajtó alján és egy az átlósan futó vason. Már négynél járunk.
És a slusszpoén: két tartalék lakat az egyébként húzásra-tolásra-taszigálásra kitalált fogantyún! Tehét hiába van meg a kulcs mind a négy lakathoz, zárhoz, még akkor is van kettő, így van lehetőség cserélgetni. Na, ez azért nem semmi!