HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Ha én ezt érteném...

2008.04.19. 23:02 Laczos (törölt)

Részemről rendben lezajlott a XIII. Kelet Autószalon szombati napja. Hoztam a kellő mennyiségű hülyeséget, de a nap szenzációját ezúttal nem én szállítottam. Azt meghagytam a tiszavasvári Renault-kereskedéstől érkezett értékesítési munkatársnak. Történt, hogy előadtam, hogy én márpedig kiskategóriás ötajtóst vagy kombit keresek. Persze a Renault Clio a legjobb, nézzem meg, üljek bele, ugye, milyen kényelmes (a lóf*szt kényelmes, vagy elöl férek el, vagy hátul), no és még jó is. A beszélgetést a fenntartási költségek felé tereltem.
- Rendben, hogy most olcsó, mert akciók vannak, de mi lesz később? Vannak már tapasztalatok a fenntartási költségekkel kapcsolatban? Fogyasztás, szerviz, casco?"
- Vannak és nagyon jók. A fogyasztás 5,5 liter alá is be tud menni, a szervizköltség alacsony, a típus pedig nem különösebben lopásveszélyes, ráadásul értékéhez mérten sok biztonsági felszerelése van, ezért a casco is olcsó. Ráadásul egy olyan alapmotorral, mint amit te keresel, még kevesebb tolvajnak kell - no persze nem azért, mert nem lenne jó...
- Értem. Azért én még gondolkodom ezen az újautó-dolgon. Az 1-2-3 éves használtak sem annyival rosszabbak, mint amennyivel kevesebbe kerülnek...
- Igen, de azok már évente lefutnak 30.000 km-t (ennyivel számolnak a garanciális javításoknál, ezért ezt a számot mondta), így például hároméves korára elér 90.000-ig, ott már jön a vezérműszíj-csere és az igencsak költséges dolog.
Javaslom összehasonlításra a két dőlt szövegrészt. Azt hiszem, megértitek, miért hagytam ott ezen mondatelhangzása után nem egészen 1 percen belül a standot...

Szólj hozzá!

Címkék: nyíregyháza kelet autoszalon

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr96433363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása