HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

...postás, vasutas, rendőr

2008.01.18. 20:17 Laczos (törölt)

A címben említett mondat első felében szereplő melléknevet nem idézem. A történet úgyis nyilvánvalóvá teszi azok számára is, akik nem ismernék.
Maga a történet elég régi, sokan hallották már, de hátha lesz, aki itt olvassa először. Egyszer régen, mikor még először jártam Miskolcra, szokásomhoz híven bementem vasárnap délután az állomásra, a jegypénztárhoz.
- Csókolom, Miskolcig kérek egy diákot - és már oda is készítettem a 150 forintot (akkor még annyiból kitelt)
- A Tiszai vagy a Gömöri pályaudvarra? - hangzott az értelmes válasz. Meglepődtem, hogy megzavartak szokott rutinomban, ezért kötekedésből válaszoltam:
- A Gömörire!
- De én oda nem adhatok, meg oda egyébként is ugyanolyan 40 km-es jegy kell, mint a Tiszaira.
- Akkor miért kérdezte?
Megkaptam a jegyet egy szúrós tekintet társaságában. De akkor sem értem: miért kérdezte?

1 komment

Címkék: máv miskolc szerencs gömöri

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr34302638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metalboy 2008.01.19. 11:39:13

Az a bizonyos szó nem véletlenül az "AGYATLAN"? Egyébbként még mindig jobban jártál egy hülye kérdésssel mint én egy rosszul feltett kéréssel(nemtom ennek van e értelme). Én egyszer kértem egy "diákot miskolcig meg vissza", előszőr egy diákot miskolcig, utána egy felnőtet miskolcig(egy átlagos 14 éves már feladja ilyenkor), harmadszorra kissé felemelt hangal elismételtem, hogy mit kérek és ekkor megkaptam... de ami felidegesített engem az a pénztáros arca vol...
süti beállítások módosítása