HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Három évvel később

2008.01.18. 20:24 Laczos (törölt)

A rövid jegypénztári stand-up comedy után békésen teltek-múltak az évek, aztán ismét eljött egy olyan idő, amikor Miskolcra jártam. Ekkor már bérlettel közlekedtem, mert a mindennapos bejárás olcsóbb volt úgy. Csakhogy a diákigazolvány-igénylésem elkavarodott, nem jött meg a plasztikkártya, a gimist pedig nem fogadták el (pedig el kellett volna nekik, de most mit kezdjek a vasutasokkal?). Így hát kiváltottam az ideiglenes diákigazolványt és azzal felszerelkezve odaléptem a jegypénztár ablakához:
- Csókolom, Miskolcig kérek egy diákbérletet - és odatettem a "forgótárra" a személyi kártyát és az ideiglenes diákot.
- Hátdehát... Én ezzel nem adhatok ki bérletet...
- Miért? (emelkedik a vérnyomásom, mert épp ez a nő mondta, hogy ideiglenes diákkal kapok bérletet)
- Mert az érvényessége...
- Mi a baj az érvényességével? (nem értettem a problémát)
- Hát az, hogy ez le fog járni.
- Azt is látja, mikor?
- Igen, 60 nap múlva.
- Képzelje, a november meg 30 napos! Szerintem amíg a bérlet érvényes, ez is az lesz...
Meggyőztem, megkaptam a bérletet. Aztán elkönyveltem, hogy bár eltelt három év és a személyszállítást már a MÁV-Start Zrt. végezte, nem változott semmi...

1 komment

Címkék: máv szerencs

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr4302649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metalboy 2008.01.19. 11:47:34

Hiába a mávnál mindig zajlik az élet... nekem se akarták kiadni Szerencsen a bérlet, viszont miskolcon kiadták. Ez milen már! Egyébbként szerencsen azért nem adták ki mert a gimis diákomon a szerencsi gimnázium ( XD ) eve szerepelt. A nő, idézem: "nem adhatok bérlet, mert idejársz szerencsre iskolába..." Nem tudom, hogy én vagyok e a hülye vagy esetleg nekem van igazam???
süti beállítások módosítása