HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Lassított ügyintézés

2009.01.19. 10:23 Laczos (törölt)

Egyetemistaként rá vagyok kényszerülve arra, hogy legyen folyószámlám, mert a Neptun már csak ilyen. Mondjuk annak idején (jó 6-7 éve) nem ezért nyitottam és másra is használom bőszen, de a legnagyobb forgalmat ebben az irányban folytatom. Viszont még érettségi idején (mert akkor olyan jól ráér az ember :-) előfizettem az internetes elérésre, hogy ne kelljen mindenért a bankfiókba mennem.

Ennek azt hittem, most fogom hasznát venni. 20-áig (keddig) kell befizetni a kollégiumi díjat, nekem pedig időhiányból úgy alakult, hogy csak szombaton jutottam el odáig, hogy átutaljak némi pénzt a gyűjtőszámlára, mert épp nem volt rajta annyi. Két lehetőségem volt: az egyik az, hogy bemegyek a bankfiókba, sorszám, várok, beszélek a nénivel, elírtam a számlaszámot, mégis megvan, átutalják, satöbbi. A másik az, hogy leülök és interneten utalok át, ami jóval gyorsabb, nem fordulhat elő, hogy bezár a fiók, nem kell a szombaton egyébként is zsúfolt városban idegbajt kapni, hogy ki üt el, ki jön nekem. Ezért ezt választottam.

Leültem a számítógép elé és szombat délelőtt elindítottam az átutalást. Ki is írta, hogy épp nincs nyitva a számlavezető rendszer, ezért majd később intézi az átutalást. Én pedig végeztem a dolgom és füleltem, hátha elkezd kolompolni a telefon, mert megjött rá az értesítés az átutalásról. Szombaton nem jött. Vasárnap sem. Ma reggel kezdett el veszettül sípolni-zörögi-búgni, hogy megtörtént a nagy esemény. Jaj, de jó! Most már lehet reménykedni, hogy majd csak megjelenik a gyűjtőszámlán a pénz... (megjegyzem: bankon belüli átutalásról van szó, még az sem jöhet szóba, hogy nagy erőkkel keresik a számlaszámot égen-földön, mert azt sem tudják, hogy a tádzsik vagy az üzbég nemzeti bankba utalok-e)

Csak egyet nem értek: az, hogy a bankfiók hétvégén zárva van, nem meglepő. A dolgozónak jó sokat kell fizetni, hogy szombat délután és vasárnap ne a családjával töltse az időt, hanem dolgozzon. Ez eddig rendben is van. De miért nem működik hétvégén az internetes ügyintézés? Szabadságon van Joli néni, aki az elindított tranzakciókat pötyögi be a szerverszobában? (a városi legendaként terjedő szovjet kólaautomata mintájára, ahol az egyrubeles bedobása után egy kéz adta ki a kólát) De ilyenkor azért jó elolvasni az e-banki szolgáltatások reklmáját, ami felhívja a figyelmemet arra, hogy ez mennyivel gyorsabb... Most konkrétan semmivel sem, mert időben ugyanúgy állok, mint ha ma reggel bandukoltam volna be a bankfiókba. Ügyes!

Szólj hozzá!

Címkék: internet bank

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr88886843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása