HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Már megint a reklám

2008.11.12. 11:47 Laczos (törölt)

Vettem ma egy Autó-Motort. Egész korán, 6:51-kor sikerült hozzájutnom, mivel nem tudtam aludni és egy kora reggeli villamossal lementem a Városházához, hogy kedvenc újságosomtól vehessem át a friss szakirodalmat. Rajta a dátum: 2008. november 12. Igen, ez valóban az új, a mai. Kifizettem, majd elkezdtem sétálni a Bem tér felé, ahol órám volt, közben pedig olvastam az újdonságokat.

Már az apróshirdetéseknél jártam, mikor kihullott az újságból egy prospektus. A FIAT reklámozta magát és az autóit és erősen invitált a nyílt napjaira. No és mikor voltak a nyílt napok? November 8-án és 9-én. Ezt hol kell reklámozni? A 12-én megjelenő újságban.

Hű, de cseles...

Szólj hozzá!

Címkék: reklám újság debrecen auto motor

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr38764994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása