HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Ingyen albérlet??????

2008.02.17. 11:13 Dizzy_P

Mint mondtam, Dunaújvárosban volt 1-2 érdekes dolog. Ami még említésre méltó, azt a főiskolán találtam.( Mi olyan eminens hallgatók vagyunk, hogy akárhova utazunk, elmegyünk a helyi felső oktatásiintézménybe is. :P) De itt most nem a főiskola a lényeg, inkább az, hogy milyen nehézségekbe ütközik az ember, ha albérletet, vagy kollégiumot keres a könnyebb iskolába járás miatt. Én például nagyon elég sokat szenvedtem a haverokkal, hogy olyan helyet találjak, amit szinte minden szempontból megfelel: ár, minőség, terület stb. Sztálingrádba ebből az ár részt nagyon szimpatikusan megoldották, ugyanis ingyen kínáltak albérletet. Néztem is nagyokat, amikor a hirdetést, olvastam, aztán amikor sikerült végigolvasnom az egészet, jót vidultam rajta. Meg is örökítettem, olvassátok el, szerintem nektek is tetszeni fog:




















Én már ott a "max 4 főt SOS,"-nél is elakadtam, mert annyira nem állt bennem össze a mondat. De maga az ötlet valami frenetikus! Ingyen lakhatásért cserébe felügyelni a koleszlakókra? Zseniális! Az már e mellett el is veszlik szinte, hogy a végén a " v. a Koleszban" nagy K-val van. Itt ez az ajánlat mindent visz.

3 komment

Címkék: dunaújváros albérlet főiskola kolesz

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr63342528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metalboy 2008.02.18. 21:34:15

Ezzel a kommentemmel egyúttal könnyes búcsút veszek tőletek akkor, elmenetm dunaújvárosba felügyelni. Majd én gatyába rázom azt a bandát... >_

PartyAngyal 2008.02.21. 08:33:16

Ha ilyen partyt csapnának velük buliznék:
www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film
Nagyon fincsi kis video lett!

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2013.03.12. 19:01:44

Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :)
süti beállítások módosítása