HTML

Mindennapi hülyeségek

Azok az apróságok, amik mellett mindnyájan elmegyünk, de nem biztos, hogy ráérünk észrevenni őket. Néha bosszantóak, de ha nem velünk történnek meg, még szórakozni is lehet rajtuk.

Friss topikok

  • vwpolo: Csak szólok, hogy a Lórántffy Kolinak semmi köze a fősulihoz, az egy szakközép kolesza :) (2013.03.12. 19:01) Ingyen albérlet??????
  • ablakos: Az ilyen hülyeségeket még az szokta tetézni, amikor egy adott házon több tíz évvel korábbi házszám... (2011.09.15. 11:35) Tirpákia szépségei I. avagy a házszámok sűrűjében
  • Law enforcer: ZolTHán? (2011.08.30. 20:36) Téhával
  • Laczos (törölt): @Zizike98: Gratulálok neki! A plakát önmagában jó lett. Arról viszont lehet, hogy nem tehet még ő ... (2009.06.21. 16:00) Csak stílusosan!
  • metalboy: A másfél literes PET-palack szinte egyáltalán nem minősül borosüvegnek( a benne lévő folyadék pedi... (2009.01.27. 08:11) (B)ornamentika

Mondtam én...

2008.04.13. 20:30 Laczos (törölt)

Ebben a bejegyzésben írtam, hogy a mai debreceni kirándulásról is fog születni 1-2 bejegyzés. Nos, jelentem, született.
Hazafelé a vonaton ültünk Norbival, többé-kevésbé fáradtan, ezért aztán próbáltunk valami kényelmes pozíciót felvenni. Alattunk békésen zúgott az IC, gyorsan haladtunk, a nap is sütött (bele a szemembe), minden körülmény megvolt egy kis alváshoz. Nekem azonban nem sikerült, ezért elkezdtem körbenézni és megláttam két matricát a vagon folyosóján:

 

Mi lehetne egy vonat folyosójára írva? Mi lehet az, amit a folyosón tartózkodó utasnak tudnia kell? Ne hajoljon ki az ablakon? Nem is tud, mert csak a kalauz kulcsával nyitható. Ne utazzon ott? Nehezen tudna, mert helyjegyet kell vennie, a falból kihajtható pótszékeknek pedig nincs sorszámuk. Talán arra hívná fel a figyelmet, hogy ott sem szabad dohányozni? Talán ez a legvalószínűbb. De nem. Ez a MÁV. A matricákon az alábbi szöveg volt látható:

 

A felső matricán feltüntetett 220 voltos váltóáramú csatlakozó (közismertebb nevén: konnektor) helyét hiába kerestem, nem találtam meg, hol lehet. Az alsót viszont egyrészt nem tudtam hogyan összekötni a felsővel. Mi köze a WC-nek a konnektorhoz? Na de ami még lényegesebb: miért kell a folyosón kiírni, hogy hogyan kell leöblíteni a WC-t? Mi köze a folyosón gyanútlanul sétáló utasnak a WC-hez? Vagy azért lenne, hogy már a WC-re menetben megkapja a kellő oktatást, ott már ne b... vizezze össze a helyiséget? Na de akkor miért kell az ablakok alá tenni a matricát, hogy ne látsszon?
Ezt én komolyan nem értem...

Szólj hozzá!

Címkék: máv debrecen ic matrica

A bejegyzés trackback címe:

https://napihulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr24424112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása